beeeeella

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

YEAH jag kom på..plats i skoljoggen!

Av Isabella Bergström - 21 september 2010 21:38

Tjena!    dag så sprang man skoljoggen då! Startade med att springa med Marre men palla inte nå långt.. Jävlar vilken bra kondis hon har asså. jag hamnade efter lite då och då och sprang ikapp men sen när vi kom till tunneln innan Nabban så palla jag inte jogga så jag började gå och pratade för mig själv: Jag som vela komma bland de 100 första, det är ju jättemånga framför mig och minst hundra! Sprang iaf förbi Isak vid nån busshållsplats vid kyrkan. Det var iaf något bra. Men iallafall, så sen så började jag leta efter Emma & Jossan och då såg jag dem så då gick jag lite försiktigt medans de försökte komma kapp mig! Så då jogga vi tillsammans en liten bit. Sen sprang Jossan bort så då var det bara jag och Emma kvar. Vi joggade på och Emma var tvungen ta sin astmaspray, funderade nästan på och låna den men det var bara på skoj! Hade så väldig svårt och andas! Men vi fortsatte och förbi Louise. Hon skulle ju springa två varv ju.. Men ändå. Sen vi började vi närma oss MÅL!!!! WIIEEE! ^^ Sen blev det bara några metrar kvar... YES WE DID IT! Då fick man stå i kö ;O hehhe xD Sprang skoljoggen på 35minuter, och gissa vad jag kom!!!!! 72:a!!!! och mitt mål var ju bara under 100 men jag gjorde det... *STOLT*    Verkligen! 


  

Gammal bild. 6an men iaf.. Denna underbara människa/prinsessa sprang man med ända in i mål med! =) 

Sen var det ju hem efter ett par timmar och var med Sara och gjorde lite läxa och sedan KU! Kul har man där jämt. Och för er som inte vet vad KU är så är det: Kyrkans Ungar    

Åh föresten så var det väldigt snällt av Tess & Linnea att ha brorsan med sig runt så han slapp springa själv! Han är nog rätt så överlycklig!   

Aja Nu har man väl gjort så mycket denna dag så nu går jag och lägger mig! =) 

Först bjuder jag på denna bild på mig och min underbara farbror Putte   

Go natt! Puss<3

   Jaja Underbara Sara var ju också med<3 + brorsan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards