beeeeella

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Sov hos Sara! :) kul, dans..

Av Isabella Bergström - 28 augusti 2010 18:58

Tack för dagen/natten/morgonen/dagen Sara<3

Har haft det superduperkul! Först så cyklade jag till kolmilan och mötte Sara där. Sen när vi hade stått där ett tag och börjat luktat rök så gick vi in och skrev i gästboken! XD som varje år.. :P Hitta massa andra personer som man kände igen som går i ens klass nu men inte då när man skrev den.. Sen gick vi ut från smedjan där gästboken var och vi ställde oss i kön för kolbullar för jag vela ha en. Så efter ett tag så köpte jag äntligen min kolbulle och 7-Up! Gott men efter ett tag så orkade jag inge mera av kolbullen så kasta den! Sedan tog jag cykeln till Saras mormor med henne för att hämta hennes cykel för jag skulle kanske sova hos Sara och det fick jag så när vi hade pratat med Saras mormor & morfar så cyklade vi hem till Sara fast det var jättemörk, jag hade en väldigt bra lampa på min mobil ( Sony Ericsson W995i ) så det gick väl ganska bra. När vi kom hem till Sara så tvättade vi håret för det luktade rök av oss båda och efter de så satte vi oss vid datan och sen la vi oss fast jag satt med datan längre för Sara han somna! ;) Dagen efter pratar jag mera om imorgon! 


Go' Natt alla bloggläsare! >.< ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards