beeeeella

Direktlänk till inlägg 26 mars 2016

Lååååångfredagen

Av Isabella Bergström - 26 mars 2016 01:15

I måndags fyllde syrran år så jag och Emma gjorde en riktgt fin tårta till henne! :D
Vi fyllde den med egen vaniljkräm och chokladfyllning och täckte den med smörkräm och sockerpasta!


Har jobbat några dagar denna vecka och sov då hos Lotta två nätter! Mysigt, vi fika gott och kollade på en serie som heter Faking it ^^ 

Inatt till fredag sov Emma hos mig för idag har vi anglat såklart ;) Fick 8 gäddor, Emma fick 3 st och jag fick 1 men den var störst....tills strax innan vi skulle packa ihop då drog pappa en större så han fick 4 st.. men men ;)


Det var inte nå jättefint väder, men inte så kallt heller! Angelhålen frös inte och det var skönt så man slapp springa å isa ur hela tiden xD

Imorgon jobbar jag sen blir det utgång med ett gäng brudar!!! 

    

Bilder · Borta iaf · Chill · Hemma · Jobb · Love
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards