beeeeella

Direktlänk till inlägg 3 september 2014

"Läser bella bergström en bok? wtf" - Sara

Av Isabella Bergström - 3 september 2014 23:47

Ja det är sant, hon gör de! :D
Min kusin tyckte jag skulle läsa 3 böcker och nu har Lotta sagt det också så när hon läste ut sin bok så fick jag låna den. Så nu har jag läst 8/26 kapitel ur första boken - Femtio nyanser av honom
Det är 554 sidor och jag ska läsa 2 böcker till, hur ska jag orka?

Men det är intressant och väldigt spännande så det går nog...iallafall denna bok ;) haha

Läser på bussarna till skolan och på bussarna hem från skolan men idag satte sig jag och Lotta oss på en bänk på stan och läste ett tag i väntan på bussen och sen läste jag när jag gick hem från bussen så jag knappt minns att jag gick hem!!!  

Nu till nå annat...
Idag har varit en mysig dag, först lite dryg skola men efter när jag kommer hem läser jag lite, äter sen middag och ett tag senare kommer älskling och jag bakade en kladdkaka och äter de med hallon sen blev det lite tv<3

 

Bilder · Chill · Hemma · Love · Skolan
 
 
Lotta

Lotta

15 september 2014 21:48

Förstår du själv hur fin du är??!!!

http://wwwle.webblogg.se

Isabella Bergström

16 september 2014 23:33

ååååh Lotta! :') va gullig du är!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Skapa flashcards