beeeeella

Direktlänk till inlägg 24 december 2013

Bästa julafton på länge!!!!<3

Av Isabella Bergström - 24 december 2013 23:45

Åh denna julafton har bara varit bäst!<3

Visst den har gått fortare än alla andra och det har knappt känts som det är jul, och ingen snö heller :(


Det var det dåliga, nu till det bästa :D När släktingarna börja komma så började det kännas som jul och när huset var fyllt så var julaftonen nästan fulländad ^^ När tomten kom och man fick alla paket, seriöst det som fulländade min julafton var att jag fick så många julklappar!!! :D har jag varit så snäll i år?  tycker jag är lika snäll varje år jag ;) hahaha men det kändes seriöst som att jag var liten igen för jag fick så många paket, har inte fått så många paket sen jag var liten  


Bästa julklappen idag var DKNY parfym och hudkräm av mormor<3

#glad #lycklig #tjej
 
Känns som jag gör Emmas min eller nå ;) hehehe

#detaljer köpte nya örhängen för nån dag sen ;)

Hoppas ni alla haft en riktigt bra julafton, för det har jag haft!  

Imorgon firar jag julafton med mina två allra bästa och finaste kompisar Emma & Sara!<3

#TheFooo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards