beeeeella

Direktlänk till inlägg 29 september 2013

Vill bra skriva av mig...

Av Isabella Bergström - 29 september 2013 21:01


Ne jag är inte så glad som på bilden för jag pluggar och pluggar och pluggar, har inte gjort nå annat i helgen..fikat och fått snapchats är det bästa som hänt i helgen...wiiiiee vilken bra helg...näe!

Asså varför måste man plugga hemma också???


#skolan #suger #orkar #inte #plugga #religion #och #matte

 

Jag vill göra något jag VILL inte MÅSTE och SKA!

#Baka #något #supergott #vara #med #kompisar #kolla #på #tv #2 #olika #serier #osv #osv

 

Klart som fan att det är mitt fel att jag har så häääääääär mycket att göra nu, men det är inte mitt fel att det går elever på en skola med stora käftar så man inte kan plugga i fred.

 

hahah ojoj Bella aggrar XD

Tycker synd om mig själv även om det är min hjärna som är jävligt trög och inte fattar nå -.-

 

Men kolla här, skulle jag delat upp det då? pluggat lite mån, lite tis, lite ons, lite tors, osv då hade jag inte kunnat haft kul någon gång..istället spar jag till helgen och försöker allt vad jag kan men det funkar inte alls..Jag straffar typ mig själv för jag typ kanske inte gör nå kul dag 1 för jag skulle plugga, men jag bah jag ska göra det nu, snart, sen..........imorgon..så göra jag lika då så gör jag ingen då heller, inget kul alls

 

jag kan ju gå och dö.

 

Nej det kommer jag inte göra.

Jag har gjort såhär många gånger förut, jag har sparat mycket förut, förra året, 9:an, 8:an....jag klarade det då..jag fick godkänt, men ja det var jävligt kämpigt

 

 


Men imorgon är det skola igen..men då får jag nog inga läxor så det skönt :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards