beeeeella

Direktlänk till inlägg 23 september 2013

Provsmakning

Av Isabella Bergström - 23 september 2013 23:18

HEEEEEJ

Det vi har fått gjort idag i skolan är att fått smaka på Kaffe med typ kokossmak, massa olika chokladsorter - vit, mjölk, 55% och ända upp till typ 86% mörk choklad, 3 olika te-sorter, juicer och kolsyrade drycker :)

Asså fyfan för mörk choklad, det går inte ens att äta 55% för det blir så torrt och äckligt..men jag fortsatte äta även fast jag inte tyckte om för det såg ju ut som vanlig choklad liksom fast bara mörkare, sen blev jag påmind när jag bet i chokladbiten xD HAHAH The, té eller vafan det nu heter, usch och fy varmvatten liksom med svag smak av gräs och blad HEHE


När jag kommit med bussen till Alfta så gick jag in på Ekmans och hittade 2 böcker jag skulle vilja ha och en skulle jag kunna ge bort om jag vill köpa present/julklapp för 250kr men jag är snål...tyvärr Emma jag önskar mig den själv i present av nån släkting ;) haha Den hette typ nå med "laga enkelt mat när du flyttat hemifrån"  

När jag kom hem så har jag typ bara hjälpt farfar med hans nya mobil - en touchmobil, han lär sig nog allt..fast han behöver ju bara en telefon att ringa med  Tycker synd om äldre människor som får samtal från försäljare som lurar på dom nå nytt abonnemang som ska vara billigare och en ny mobil(touch såklart) Varför kan dom inte bara erbjuda en DORO mobil..stora knappar som jag tycker passar äldre människor även om dom inte är dum..men synen är säkert inte den bästa när man iallafall är över 65+ Just sayin, damn those telefonförsäljare  


Men godnatt<3 haha


#Teen #School #late #nights #crazy #about #YOU

 
 
Emma

Emma

25 september 2013 12:48

precis! té smakar blad och smaklöst!

Haha ;)

http://idreammydreams.blogspot.com

Isabella Bergström

25 september 2013 22:27

Hehe ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards