beeeeella

Direktlänk till inlägg 8 september 2013

S P O N T A N T

Av Isabella Bergström - 8 september 2013 23:30

Japp det ska vara Spontant..jag lever spontant..mitt motto är spontant! hahaha 

Fredags: Ganska kort skoldag...chillade på stan i solen mellan lektionerna. Sen hem och skulle fixa rummet innan Lotta kom med bussen...men den kom aldrig så fick hämta henne i Alfta, därefter åt vi, jag duscha och packa ner kläder och smink i väskan sen drog vi till Sara där Emma också var, och fixade oss innan vi skulle på Tuppens :) När vi kommer dit så är det ganska stort om man jämför med Tranan och det var typ inge folk där i några timmar men sen när det blev typ mycket folk så täckte det inte dansgolvet direkt och kvällen blev inte som jag förväntade mig..men jag fick umgås med mina 3 närmaste vänner och vi hade väl lite kul iallafall  Kom hem runt 3 och sov till...

       
  Sara, Emma, Lotta  
 
Sjukt snygga brudar jag har till vänner! #snyggast #bäst #vackrast #vänner
 
Emmiz

Saraaa

Me forever alone ;pPpPppPPp
 
Inte så roligt trots allt :/

HAHAHA trötta girls innan vi skulle sova! #HAPPY
 

Lördag: Jag, Lotta & Emma vaknade vid 11 kanske men sov till 14 fast vaknade nån gång ;) Åt frukost, gjorde inte så mycket alls fören kl 3 då vi + Nanny bestämde oss för att gå på bio - Smurfarna 2 i 3D  haha oh ja det var ganska spontant när vi nästan inte hade skjuts och kom precis när filmen började..tur dom började med reklam..HAHAH Tidsoptimister? jajamän ;D Man kan ju inget annat än att älska smurfarna, dom är så blå och söta!  Sen när den filmen var slut så missade vi bussen precis och Lotta var tvungen att åka hem så hon och Nannt tog nästa buss hem för jag och Emma bestämde oss..aa ganska spontant att vi skulle gå på en till bio - 1D ;) Vi hade 10 minuter att bestämma oss och vi kom typ 1 minut för sent xD HAHAHAH

Dom kan sjunga och dansa, dom är så snygga, underbara och otroligt roliga! hihi<3


#Berättarsmurf

#Gargamel

#Gammelsmurfen

#Blå #söta #smurfar #Smurfs2

#OneDirection
   

Söndag: Idag har jag bara varit till Sundsvall, hälsat på kusin, pappa och farbror bytte tillbaka bilar och sen drog vi hem tillbaka så jag har tittat på sista avsnittet av The Carrie Diaries..ååhh jag vill ha en andra säsong..som kanske kommer den 25 oktober :D

   
Mamma, syrran, jag
 
#mina #kusiner #är #bäst

Min och bara min bästa, sötaste, lilla snart 6-åring till kusin!

Du e för underbar Jonathan  

  

 
 
Lotta

Lotta

9 september 2013 17:17

Det heter inte tuppens utan Tuppz ;)

http://wwwle.blogg.se

Isabella Bergström

9 september 2013 20:18

Helt säker? :) http://www.tuppens.se/

 
Emma

Emma

9 september 2013 21:39

Tuppz är bilaffären och tuppens dansbanan XD

Gud vad jag älskar dig och din släkt så sköna!
Tack för en grym helg tjejer älskar er oxå! <3

http://idreammydreams.blogspot.com

Isabella Bergström

10 september 2013 23:02

HAHAH bo yah! Jag hade rätt! :D Lotta hade fel moahahahha xD #stolt ;)

Tror dom älskar dig nästan lika mycket.. ja "älskar" på ett annat slags sett då :D

 
Lotta

Lotta

11 september 2013 16:45

okej får ge mig då men jag har hört jätte många säga tuppz till det också :/

http://wwwle.blogg.se

Isabella Bergström

11 september 2013 20:04

haha okej, bra de :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards