beeeeella

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2013

Roadtrip ;)

Av Isabella Bergström - 17 augusti 2013 23:45

Hej :)

Ställde klockan på 6 igår men vaknade och stängde av den och sov nästan en timme till då pappa väckte mig, sen gjorde jag mig i ordning åt frukost och sen åkte jag, pappa & Nanny halv 8 mot Särna där våra tremänningar Max & Louise bor och firade både vår tremänning och pappas kusin Mona  När vi fikat massor av kakor, tårta och muffins så drog vi vidare till Storsätern där pappas andra kusin Leif var med två av sina barn(våra tremänningar) Emma & Jacob, sen var "låssastremänningen" Carina där också  
Jag tyckte det iallafall var kul att få träffa massa släktingar och Emma & Jacob är 4 & 2 år och jag har aldrig träffat dom med men Jacob vågade sig fram till mig och busa lite hihi

När vi kom så stog både Emma och Jacob mot och bara stirrade som vilka är dedär och vad gör dom här? haha

Men när vi busat lite och sen kommer dom från norge också och var så små så jag förstog knappt vad de sa och när Jacob sa något så fattade jag inte riktigt så Emma fick upprepa vad han sa..heheh :s


Juste innan vi kom till Särna så åkte vi till Trängslet där fanns Sveriges största damm som var 120m och jag var livrädd när vi gick på vägen över dammen..fy helvete vad högt det var!


Lyckad dagsresa! :D

-Lägger in fler bilder imorgon i detta inlägg imorgon-

Är sjukt trött efter denna dag..Åkt bil typ 50mil ;) 


Alla bilder är från Trängsel :)
   
Nanny lite rädd och kolla över kanten, hehe jag gick knappt på den halvan av vägen men till slut så satt jag på räcket för pappa ville ta kort ;p
 
Där nere vid det lilla skjulet stog vi och det är 120meter ner dit..fatta högt och det var bara ett räcke som nådde till knäna! :o
             
#roadtrip #happy #släkt #resa #Trängslet #Särna #Storsätern

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Skapa flashcards