beeeeella

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

Bad weather day

Av Isabella Bergström - 6 augusti 2013 23:12

Heejj Klev upp halv 9 igår men innan drömde jag sött ^^ hihihihi Bakade sen bullar med Nanny, det blev asmånga sen gick det några timmar och runt 2 så kändes som det var kväll för jag hade varit vaken så länge HAHA Vi var och bada men jag tyckte det var kallt så tog inte med nå badkläder och då började solen steka Vi grillade hos min morbror och jag satt mest still tills vi hittade typ en lijan(stavas) och typ gunga på, askul ju! HAHA --- Idag vaknade jag innan 6 av att kusinerna och syrran småprata och det gjorde dom i någon timme så jag kunde inte sova -.-' Har bara regnat och åskat idag lite då och då också så har varit aströkigt Hanna var här ett tag då fick vi massage på ryggen av mamma och mormor xD haha Sen satt vi i fotbad och mormor fräsha till våra fötter hehe Just nu pratar jag i telefon med Emma och har säkert gjort det i över 2 timmar hehe men tiden rinner iväg och samtalet har avbrutits 2 gånger också för dålig täckning så nu har jag bett Emma lägga upp detta inlägg på min blogg Godnatt!<3

// Bella

 

Eftersom jag var så snäll och hälpte att lägga in dehär eftersom ditt internet inte funkade så får du lite bonus här ;)


Du är en av de underbaraste personerna på denna jord, du betyder så sjukt mkt för mig och jag älskar dig<3

En underbar vän som dig borde alla ha för att med dig mår man så bra, jag försökte göra ett försök att rimma men de går inte så bra XD 

Nu ska jag ta oh prata klart i telefon med underbara du så ses/hörs vi igen imorgon! 

Saknar dig babefan!<3 // Emma

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards