beeeeella

Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

The Carrie Diaries

Av Isabella Bergström - 27 juni 2013 23:30

Efter en regnig lång halvtråkig dag så kommer Emma och hälsar på....hälsar på? hon bor här! HAHA Vi kollade på en film som heter Zero Dark Thirty och den handlade om Osama Bin Laden och den var väl spännande men inte kul..det var ingen komedi men det var en konstig film för CSI, CIA eller nå sånt försökte döda Bin Laden men påvägen dit dödade de andra människor som var oskyldiga och de misshandlade en kille för han skulle berätta saker men CIA är väl som poliser ska vara? Snälla och catch the bad guys..? eller har jag fel jag vet inte, men min hjärna vändes några gånger där och slutet var helt freaking knasigt asså XD väldigt dåligt slut men men..slösade bara bort 2,5 timme på den filmen och han ta lite egobilder med Emma också ;) HAHA


Sen kollade vi på The Carrie Diaries och det var en asgrymm serie på TV11..jag kommer absolut följa detta..varje tordag kl 8 ;)


Han ser mysig ut men på mindre än ett ögonblick och han raawr biter eller försöker riva dig ;) HAHA
 
Hej

 
-Jag försöker minska min bula men det går inte, Emma. HAHAHA stackare ^^

Så underbart vacker<3
 
Älskar dig<3
   

Bilder · Chill · Hemma · Love
 
 
Sara

Sara

28 juni 2013 12:55

Om katten biter dig gör du ju fel, mig tycker han om :p han har ju till och med lagt sig och sovit med mig :P

http://saraklara.bloggplatsen.se

Isabella Bergström

28 juni 2013 22:53

Emma retade upp honom och la sitt pärlarmband på hans huvve och han låg still och jag tog kort..många ;P sen så när Emma tog tillbaks det så rev han nästan henne och då trodde pappa att han efter typ 1 minut att han var lugn så pappa tänkte klappa honom men nejdå det hann han aldrig sen försökte jag stryka honom på benet..funkade i exakt 1,545768973456 sekund ;)

 
Emma

Emma

28 juni 2013 15:42

Haha ;D
Älskar dig oxå! <3
Dom säger " jag kommer älska dig till döden skiljer oss åt" men jag tänker älska dig när jag är död oxå! så de så!! <333

http://idreammydreams.blogspot.com

Isabella Bergström

29 juni 2013 00:23

Naw va gullig då, tänker jag också göra...puss älskar dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards