beeeeella

Direktlänk till inlägg 17 september 2012

Jeffery Cambell wannabe

Av Isabella Bergström - 17 september 2012 23:45

Idag hade jag tydligen bara 2 lektioner för matteläraren som sakt var pappaledig, sen var våran idrottslärare sjuk så vi hade bara svenska och engelska - första och sista lektionen - 10:10-11:00 och 14:40-15:30 :s segt faktiskt fast jag, Olov, Angelica och Lotta gick på stan och köpte oss en julgran, nä skojja men jag köpte en snowslash och ett par klackskor som har 12cm klack och 5cm platå, me gustaaaaaaaaaa ! :pPPpPPPpPPPPpPpp Skitsnygga ju och det var inte så svårt att gå i dem som jag hade tänkt mig =) Angelica blev avundsjuk för hon också ville ha sånna skor, hihi så hon var typ sur på mig fast på ett glatt sätt :D hahah aa sen har jag träffat Sara på 80:an på morgon och eftermiddag, Therese och Josefine träffade jag på morgon också :) När jag skulle hem så filmade Sara mig när jag klev in på bussen och när jag satt i busskuren. Den filmen vill jag se ;) ne nu måste jag duscha, platta håret och leta kläder tills imorgon. Matten är ju struken imorgon så börjar 9 och slutar 11:25 :DDDDD aja godnatt!

 
Imorse i väntan på bussen ;)

Fin låda va? :D
 
Aaaaaahh mina nya fake JFK skor hur snygga som helst 12cm klack och 5cm platå och askön att gå i :)
 
Skapligt nöjd tjej =)
 
Mina 499kr, Eurosko snygga
 
699kr, Eurosko och enligt mig fulare :p haha

Dagens outfit :) 
 
Det här är lotta på bråkmakargatan :P hahah 
   
Angelica och Olov på Deichmann. Angelicas bakgrund: "Keep calm and kill people in your mind" hon gjorde nog det med mig idag när jag köpt skorna, man såg hur hon liksom var arg men hon var liksom inte bah aaa du ska dö även fast hon sa de utan hon var glad i det arga så typ avundsjuk ^^ hehe fast jag dödade nog hennes fd. låssassyster också..in my mind :o


Juste vi gick på krokanen och då skulle jag gå på toa så går jag dit och märker att man måste ha en femma för att komma in så jag går tillbaka och är fortfarande kissnödig och tänker jag får väl vara det då.. Men sen ger Olov mig en femma, så gulligt va? aa fast då går jag till toan lägger in femman går in på toan ser att det är en pil <-- och en pil --> ovanför låset så då tänkte jag att man kunde låsa åt båda hållen så testa först åt vänster så gick det i lås sen skulle jag testa åt höger men det gick inte och sen skulle jag låsa normalt åt vänster igen men det gick inte så nu hade jag spenderat Olovs femma på att testa låset. Jag kollar ut en gång för jag hör att det är någon där.. sen rör jag på handtaget för att ingen ska komma in, sen kollar jag ut igen och där står det några gubbar (som första gången också) och jag säger att det funkar inte längre.. sen hör jag en gubbe säga till en annan men om en betalar så turas vi om att gå in XD jag bah precis så skulle jag också ha tänkt om jag gått med mina kompisar.. fast då hade jag nog gått tillsammans med dom men iallafall så sa den närmsta gubben till mig: jag kan vakta jag
jag typ väldigt tveksam men kissnödig säger: äru säker? (hur dum var inte den frågan egentligen, tur det inte var en snygg och ung kille) han svarar iallafall ja och jag tänker men tänk om han kommer in shit jag måste skynda mig, stänger dörren sakta men fortfarande tveksamt tänker hela tiden på att han kan komma in med sina polare om han vill och jag var då i snabbaste laget hittlis, ni skulle ha sett mig emma och sara :P hahahah Sen går jag ut genom dörren och pustar ut för att jag klarade mig XD skönaste gubben asså men jag är ju lite dum som litade på honom också ;)))))


Sen när jag går förbi kassan på krokanen så står den snygga kille där eller ja på avstånd är han snygg men inte annars, iallafall så gick jag förbi där och möts med en hejdundrande doft som jag bara mmmhmhmh vad gått shit asså åsså stirrar jag på Angelica och bah åååååååh han luktade svingott och höll på att dö av hur gott han luktade asså. Jag gick ju förbi till toa, tillbaka, dit och tillbaka =))))) aja godnatt nu, hoppas jag fick någon att skratta iallafall <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Bergström - 21 december 2016 22:21


Visst är det väl kul när man har snälla inbrottstjuvar ;*

Av Isabella Bergström - 13 december 2016 19:37

Min syster som sjunger!!!     

Av Isabella Bergström - 1 november 2016 18:36

Idag mötte jag upp Felicia på stan typ åsså fick vi våra naglar fixade samtidigt! Åh jag blev så nöjd, mina naglar har aldrig varit så fina förut! ...

Av Isabella Bergström - 27 oktober 2016 01:43

Ladies...  Ett tips - flytta till egen lägenhet/bostad själv innan ni hittar en partner så ni kan "Go loco" på inredningen, min bästa kompis första lägenhet var en liten etta i Gävle och den var rosa, pink, rosado you name it det var extremt rosa ö...

Av Isabella Bergström - 29 september 2016 01:21

Den enda saken jag behöver är 5pm cuddle, fast jämt och ständigt, en mysig bamsekram...KRAMAR helt enkelt! ...


❤ Jag är en tjej på 19år som kallas Bella, älskar att baka och resa. Min släkt och mina vänner är mitt allt! ❤

Weheartit

Instagram @ibergstrom

Sök på bloggen

Kategorier

Länkar

Tidigare år

Bloggarkiv


Ovido - Quiz & Flashcards